Search This Blog

Sunday, September 20, 2015

nak duit tambahan rm500 untuk belanja dapur?

Assalamualaikum semua..

tetibe nak tulis pasal ni sebab beberapa kawan minta pendapat dua tiga bulan lepas bagaimana nak dapat duit ekstra rm500 sebulan..
eh lama betul.. dua tiga bulan lepas tu

sebab apa dua tiga bulan lepas?
sebab sekarangni kawan saya dah dapat amaun yang diperlukan rm500 sebulan..ada yang dapat lebih.. tapi itu bukan fokusnya.. fokusnya target rm500 sebulan 3 bulan lepas dah tercapai.
hepi tak?

hmm, duit rm 500 tu bagi sesetengah orang nampak sedikit dan kecil je jumlahnya..
tapi..
kalau duit tu adalah duit tambahan.. tanpa menolak duit gaji tiap bulan.. best tak?
best la kan.. sebabnya lepas la kos pampers dan susu anak sebulan (untuk 2 orang anak), atau duit belanja dapur atau pun kos minyak dan tol bagi kereta ulang alik kepejabat..
atau.. masukkan dalam tabung pendidikan anak-anak pon dah cukup bagus kan?

haaa.. ada tak yang teringin nak dapat rm500 je sebulan..saya nak offer kepada yang teringin nak cover kos sampingan ni..
jumlah yang affordable..boleh diusahakan.. tak susahpun..
dan dapat membantu sedikit sebanyak perbelanjaan bulanan..

cepat-cepat whatsapp saya or sms 017-2101210
atau shoot an email to me suwmohamed[@]yahoo.com

kita sembang-sembang ok?
i'll show you how...

2 corat-coret:

Mummydearie said...

Siapalah yang tak suka kalau ada duit tambahan tiap-tiap bulan. Tentunya tersenyum lebarlah kalau dapat extra money ^_^

sue mohamed said...

jom la nak?

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.