Search This Blog

Sunday, August 16, 2015

on what i likes most..

Assalamualaikum semua...

sepanjang 30 syawal yang telah berlalu..
sangat suka tengok pelbagai ragam dan karenah orang sekeliling.. kawan rapat, sedara mara mahupon yang jauh...

ragam anak-anak paling mencuit hati..
selepas menghadiri beberapa rumah terbuka di awal syawal.. karakter sebenar anak sulung, aisy naufal sangat ketara...
selalu bertanya..
"ibu, bila kita nak ajak orang rmaai-ramai datang rumah kita?"
"ibu, aisy suka kalau banyak-banyak keta kat rumah kita lepastu orang ramai-ramai katrumah kita"
"ibu, bila kita nak pegi jalan rumah kawan lagi?"

nampak sangat aisy ni suka berkawan..
dan adam plak..suka ikot apa yang aisy cakap.. heheheehe..

berbeza benar ngan ibunya yang introvert ni.. hehehehe
hmm..ayahnya pon ble tahan introvert juga.. tang mana aisy dapat part extrovert tu? kikikiki



6 corat-coret:

isabelle frankly said...

bagus jugak dpt anak2 extrovert.
tak semak kepala bila diorg masuk sekolah nanti

lynndamya said...

Salam kenal..hai :)
haha comelnyeee lah anak awk..
tp sy mase kecik dulu pun same, mmg suka org ramai2 dtg rumah,
skang dh besar rasa cm adui penatnye nak layan tetamu..ish3..
padahal tetamu tu rezeki..hihi

Mrs Velentine said...

hihi sama macam anak sya..tanya bila nak buat open house...hihi..belum lagi rasanya ...tunggu besar baru leh buat sebab masa tue depa reti nak tolong

Falsya said...

habis dh raya kan..sekejap je rase..

IntaNBerliaN said...

suka berkawan bagus, nnanti masuk sekolah dah xperlu risau anak2 ada kawan or x... :)

sue mohamed said...

isabelle.. btol gak tu kan?
lyndamya.. penat tapi gembira ok kot kan?
mrs velentine.. kannnn, btol btol
faisya.. btol cepatnya masa berlalu
intanberlian.. aah part tu untung la kan

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.