Search This Blog

Tuesday, November 8, 2011

updates on aisy @10month

*gambar blur*

1. dah pandai berdiri tanpa pegang2..tapi jalan belom lagi :) bile anak ibu nak berjalan ni..
masa umur 9 bulan dah berdiri..ingatkan 10 bulan dah leh bertatih2..

2. kuat makan..rasenye aisy ni menjadikan makan sebagai hobi bukan sebab lapar kot..asek makan jer

3. dah pandai geleng kepala..so cuteeee!!!

4. dah pandai tepuk2 tangan.. :)

5. gigi taring dah kuar...tapi tak kuar sepenuhnya lagi.. baru nampak putih2 je..so total gigi 8 batang + 2 gigi taring yang nk kuar tu kira 10 laa

6. favourite word.."alllooooo" (versi garau sket heehehehe)

7.

2 corat-coret:

Aidah said...

Ala tomey tomey. Akak memang tak leh tengok baby cute macam ni. Mesti nak dukung. Tak pe lah buat masa ni dia pemakan, nanti tibalah masa dia cuba nak ringankan badan dia pulak tu, terutamanya bila nak dapat kaki nanti.

suw said...

tula..harap2 gitula..kang obes bahaya lak kuat makan ni :)

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.