Search This Blog

Tuesday, August 2, 2011

update: aisy 7bulan

1. gigi bawah dah ada 2 batang..
dah nampak nak kuar lagi 2 batang kat atas :)


tu yg sekarangni asek nak menggigit jer..

2. dah ble duduk kat kusi baby tu.. tp kejap jela, mana tahan kena dok dendiam


3. dah pandai meniti2 di kerusi..aksi lepas tangan, berdiri pon tak stabil lagi..ade hati tu

main je tak berenti..berpeluh habis basah rambut..main tak hengat

4. pegang biskut sendiri..

5. dah ligat mencari ayah n ibu kalo tak nampak didepan mata..
tempat pertama yang dituju: toilet..
apela yang menarik kat situ pon tak tau la

6. dah pandai nak tarik perhatian orang..
esp bile ayah balik..terus nangis sambil merangkak2 pegi kat ayah
over!!

2 corat-coret:

mrsharis said...

comelnyer dia suw..
pejam celik pejam celik besok dah besar..kejap jer kan.

Momma Mia said...

hehe comelnya...
time ni sonok melayan nih...
geram laa

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.