Search This Blog

Tuesday, June 7, 2011

kenduri kawen...

cuti sekolah ramai betul orang kawen..
adik aku dua2 org kawen..
tapi satu pon gambar pengantin tak sempat nk snap..sebab sibuk kat dapur..
phewww penatttt...
anak seharian tak pegang..
gambar dengan pengantin pon tak sempat nak amek huhuhuh
asek ngan keje2 rewang...

bile petang dah abes kenduri baru la hegeh2 nak amek gambar

hmmm..nah! amek gambar anak sendiri la..daripada baju yang lawa2..tukar pakai singlet dak keshek ni sbb panas..nasib ler

nah..berangan nak posing kat backdrop orang..tp gambar plak blur..sape ntah pegang kamera tak betul ni... hihihi


pengantin posing ngan budak masham la plak..best gak kan



heheheheh..mak-mak sedara yang keletihan sume




elok2 pakai baju..petang tu dah tak tahan sangat..nah amek terus tak berbaju..uih! semangat anak ku..

sepupu awak tu beza 16 hari je tau..awat badan awak tu lebar nau aisy..
ish ish ish

4 corat-coret:

Dee said...

aisy gendut..hihihi..cutelah dia..

suw said...

kak dee: tula pasal..gendang gendut btolla die ni..

klynnismail said...

isy isy aisy... tombam eh awak..
takpo, bosar jadi johan!

suw said...

klynn: tula pasal..tembam!

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.