Search This Blog

Friday, May 6, 2011

yeh! selesai sudaa..

oo yeah..selesai sudah menanda..tp invigilate lom habis lagi..petangni ngan isnin ada lagi..lepastu setel..start minggu depan nak masuk lab..start wat research lak..



hhmmmm..tapi arini nak wat ape yer? nak tulis paper or nak bace jurnal sangatlah malas..


tapi kalo tak buat apa2 rase bersalah la plak..rugi je membuang masa chewahhhh kononla kan...


mengantuk la plak..


pagi tadi kol 4 pagi dah bangun...buat ape ntah..heran aku..

sedar2 dah kol 7pagi..


bile ditengok2 pekerjaan apa yang nampak hasilnye pagini cume..

nasi goreng dan nugget di atas meja..

baju aisy dalam beg nak pegi umah pengasuh

dan baju yang tersidai di ampaian..

aih! 3 jam tu je ke keje aku buat?



sangatla tidak produktif...



baru kol 930 pagi aku dah mengantuk..sama ada sebab bangun kol 4pg or sebab aku mkn nasi banyak sangat pagi tadi..

huarghh...

sunyi la plak opis ni..

hmmm


Semua bercuti kah?

0 corat-coret:

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.