Search This Blog

Tuesday, May 31, 2011

segan giler..

hmm..termasuk pagini, kirenyer dah 3kali la aisy ber*k dalam kete..dan hantar kat umah babysitter dalam keadaan bau yang kurang enak..campur ngan masham sebab tak mandi ditambah plak ber*k..memang penambah perisa...

aku tak pastila orang lain hantar anak cemana..tapi aku ase segan giler hantar2 je budak tu dalam keadaan camtu..bukan tanak anto wangi2 tapi dah dak aisy gi timing elok je masa otw nak gi umah babysitter..

dahla dari umah aku ke umah babysitter tu amek masa 30 minit..pagi tadi elok je aku ikot lori pasir..jadi 45min baru smpai umah baby sitter..huhuhu

terpikir gak nak mandikan dak aisy dlu..tapi kesian la plak pepagi buta nak mandikan die..plak tu skrgni pesen die elok je tido smpaila bile letak lam carseat baru bukak mata..ngan tido gaya bebas die tu..bile angkat baru nak mengeliat..

hmmm.. tanye2 orang lain kebanyakannye hantar dekat area umah..aku je yang gile kentang gi hantar anak jauh2..konon nak gi tengok2 time rehat..tapi macam la sempat kan..masa takde kelas ble la pegi jenguk2..minggu lepas takgi jenguk pon seminggu.. :P

opsss..ade kelas lagi kol10 ni..
ibu gi kelas dlu yer aisy.. :)

muah muah

3 corat-coret:

mrsharis said...

tkpe..nak buat cemana kan..sian pulak nk mandikan baby sekecik tu pagi2 buta. Harap2 pengasuh faham..

Dee said...

kak dee pun antar anak2 tak mandi gi umah bbsitter..takpe..tp mintak maaflah awal2..yg aisy terbuang otw nak ke rumah bbsitter..hehehe..

suw said...

mrsharis: tu la..tp dah siap bitau awal2 dah

kak dee: aah, skrgni mmg timing die buang dalam kol 8 camtu..so waktu2 camtu mostly mmg dlm keta la

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.