Search This Blog

Saturday, May 22, 2010

aku tak suka dia

hmm..
merujuk kepada tajuk di atas..
aku mmg tak suka dia..
dan aku pon dapat rasa dia pon tak suka aku.
tp takpe la..adil la tu kan..
seri..

huh! aku harap aku tak jumpa dia lagi..
hipokrit..penipu..kaki kelentong..kuat fitnah org..dan sangat pandai bermuka muka..
huh!
harap suatu hari nnti terbongkar pangai buruk ko..
err..tp orang2 yang dah lama kenal ko..mmg tau pon pangai ko camne kan..
ko ble la tipu orang2 baru kenal..
yang kawan2 sekeliling ko pon, kawan baik depan..kutuk2 belakang..kesian btol kat org cam ko ni..

ok la..sebab aku takkan jupe ko lagi lepasni..
aku rase sangat legaaaaaa
sbb aku tak perlu merasa meluat setiap kali tgk ko..
sebab tak elok benci sangat kat sesorang..but i cant help it..
im just ordinary person with feelings...

so ..adios
astalavista babeh..
hope not seeing you after this..anymore...
and this really make me happy...
YAYYYYY!!!!

5 corat-coret:

KM said...

altavavista babaey,,,heheheh.......

suw said...

aik km, lewat tido yer... buat ape tu?

Anonymous said...

harus mak korek rahsia ini dari kau nok.

ikhlas dari jauh:
*yang masih menuntut cupcakes mu itew!

Anonymous said...

mak ayu...
kalu da dpt korek, gtau i yea.. i pun suka sibuk2...huhuhu...
jauh di lab BJ..huhuhu

Anonymous said...

to Anonymous:
camner u tau mak ni AYU? hahaha... u ni pulak saper? hahhaha...

suw dah tinggalkan kita.. dia dh dpt kwn2 baru... nnti musim buah-buahan jommm kita ziarah dia... ahaksss!

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.