Search This Blog

Sunday, March 14, 2010

tahun yang kelam kabut?

skrgni dah bulan 3..
tapi bile tgk balik dari awal tahun hingga sekarang..
tak tau la ape bende yg dah buat..
sumenye samar2..dan agak kelam kabut?
tak nmpak ape2 perkembangan..hmmm, tp rase tak cukup masa je..selalu terkejar2..tp tak nmpak ape hasilnye..
haish..teruknye ase..

"Demi masa, manusia berada dalam kerugian"

tahun ni banyak mende nak buat..
tak tau la tercapai ke tidak..
harap2nye tercapaila..
dan byk mende yg menyedihkan..
tapi harap2 tidakla lama..
ada juga yang menggembirakan..
pon stakatni tak bertahan lama..

this is life..
that i have to go through
every single day..

hmm..harap2 tahun ni tidak mengecewakan..
dan harap2 tahun ni aku lebih fokus, lebih rajin dan lebih bersemangat :)

3 corat-coret:

Ayu & Nizam said...

hepp.. hepppp...
jgn malas-malasssss....
*ermmm. ayat sebijik mcm ko btau mak last week nyah...

alah rileks laa... tgk cam aku... wp bulan ni takder income.. tp aku steady jer (**alasan kukuh nk elakkan ko suruh aku belanja ko...hehe)

Dee said...

dee pun rasa gitu..mcm byk sgt masalah melanda..tp setakat ni tetap maintain..x maintain pun kena berlakon maintain..

suw said...

kak ayu: ko mmg..bg nasihat tanak aku mls2..tp ko pon sama je nok kekekeke

kak dee; aah la..dah dua tiga org ckp kt sy dorang pon sama..ase kelam kabut je taun ni tp tak nmpak hslnye..agknye mmg 2010 ni taun kelam kabut kot kekekek

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.