Search This Blog

Friday, December 18, 2009

Nak bli ape yer

Anal sedara dah umur sebulan lebey.. Tapi hadiah lom bagi lagi.. Tgh mencari2 nak bli ape yang sesuai..
ade 3 mende yg bkenan dihati.. Cume xtau nk bli yang mana satu...
Yang ni ke...


Atau yang ni....


Ataupon yang ni..


Yang ni cam comel sket..tp yg dua kt atas tu bole guna sampai setahun lebih...

Hmmm...
Tgh pikir2 nak bli yang mana..
:p





- Posted using BlogPress from my iPhone

6 corat-coret:

ceyha said...

yg no 2 tu mcm ok gak

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
huhU..saya pilih yG last tu.. =)
nuff 4 u

afiq said...

anak sedare.... hurmm musti ini bukan hadiah yang pertame dan terakhir.. sye sajes no 3... hikhiks.. lame tuh die leh main.. no 2 bes jugak...

suw said...

ceyha: ok jugak..plg murah hahah

azrai n afiq..btol2..no 3 cun kan.
afiq..ape maksud bln hadiah pertama n terakhir? tak pahammm

norhuda said...

Su beli lar yg boleh di guna lama sikit..baru lar berbaloi baloi..

YanDarwisy said...

syioknyerrrr, naklah jadi anak sedara kamu juga!

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.