Search This Blog

Thursday, March 26, 2009

nuffnang..

aritu nuffnang anto cek..tp aku lupe letak katner..
blom sempat bank in..
takdela banyak ngat amaun die..
tapi aku dah lupe letak katner..jadinyer aku anggap takde rezeki jela..

tp kalo jupe balik..best gak tu..ble shopping kekekekek..

takpon ade ke orang nak campak duit kat aku..lepastu biarkan aku pijak..ble jadik duit terpijak lalalalalla..

lagi best kalo tetibe orang gi letak duit seguni kat umah aku..huiiiii, sakan aku leh shopping..
adeke? adeke?

kekekekekek....
:P

6 corat-coret:

KM said...

duit saidina adalah seguni, nak ke? hehehe....suw ni sejak kawen semua lupa, ape yg ingat ekkk?

suw said...

ingat kat km la..kekekekeke

ros senduk said...

selalunya mesti ade orang nak bg kalau ko cantek nok..masalahnya chantik ker?...gitoooo

YanDarwisy said...

syiokk oo dpt duit seguni. dulu kecik2 selalu dpt duit byk mcm tu, tapi duit daun jambu...jutawan tu!

suw said...

kak senduk:ituler problemonyer kan? cantek ke utk dpt duit seguni tu kekekeke

yandarwish: kekekeke, duit daun jambu ek? ble wat ubat cirit birit jela.takle nk shopping tu heheh

Dee said...

leh ko letak merata cek suw..adoi..ke sbb pindah umah lps kawen x ingat letak kat ner..hmm..pengantin baru ni..

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.