Search This Blog

Tuesday, March 31, 2009

minggu yang rajin..


heheh..bukan rajin ape..
tengah bersemangat nak masak-memasak ni..
tiap2 petang sanggup tu benti kat tesco dlu carik barang nk masak..
walaupon masakanku tak sedap..lalalalalala
tapi tak ape..ade org mkn je heehehe.. :p
nasibler kan..
mendera tekak suami untuk menelan makanan yang dimasak samada sedap/ tidak kekekeke


:P

6 corat-coret:

dakgilachoc a.k.a nani said...

pratices make perfect..tak gitu? :)

Dee said...

mula2 mmg gitu..lama2 terer lah suw..learn from mistakes kan..

suw said...

nani: tula kan..kekeke

Dee: harap2 gitu la

ainmuttaqin said...

air tangan istri dan keikhlasan tu penting..biar la tak sedap kat kita tp kat hubby tetap sedap..nak nye msa2 honey moon nie kan..telur goreng dgn kicap pn sedap..

suw said...

kak ain: tula..yang penting ikhlas kan? sedap ke tak belakang citer..kalo nak sedap, jom makan kat kedai kekekeke

Lily.Lulu said...

hari nih hari rajin lily pulak
tgh ade mood memasak la kita
:D

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.