Search This Blog

Friday, January 16, 2009

tora datang lagi..

dulu masa kecik2 suka btol bli mende alah ni..
aritu ade org tu tetibe je gi bli mende alah ni..katenyer rindu ngan "tora" ni..
hehehee..tp kan..
nape masa kecik2 dlu rase sedap je coklat die ek?
skrg ni nape tak sedap ek?
korang semua sempat tak ngan zaman tora ni? heehehe :P
budak2 skrg mane main dh ngan mende2 cmnih..

15 corat-coret:

dakgilachoc a.k.a nani said...

suw, zaman kita ding dang lagi femes..tp bkn nk cokelatnya pun..nak mainan semata...sbb tu kot cokelat nya x sedap...sbb org tu tau kita beli coz nk mainan je..ahak ahaks..

Intan Yus said...

hahaha... jgn kata tora je, ding dang pun gile nak beli dulu. Tora dulu $1 n Ding Dang 50sen.. Bkn sbb nak makan coklat pun, tp sbb nak mainan kat dlm tu je.. hehehe..

Dee said...

a'ah..dulu ceklat dia sdp..my anak2 still belilah tora sekali sekala..hehehe..

cHeRyNa PiReS said...

tak boleh tahan bile mat sentul sebut name tora tuh...ehehe...

chronicles of angelzz said...

owhooo iolss pown maen gak mende nie dolu2...
tp skunk da x shima la bl;a tgk naper eykk...
hu2 harusla tanda2 kertu...

Prof Azie said...

aku sempat zaman tora ni...kehkehkeh..aku kan sezaman ngan ko..tapi lama gile dah x beli..dlu, arwah nenek aku yang selalu belikan untuk aku..

MasNurin said...

akak suka ding dang. Pastu natella pun suka. Dulu ex roomate akak cite masa kecik dia suka makan milo sampai berazam nak beli setin bila dah ada duit sendiri tapi pastu tak beli pun.

cokolat said...

dek.. akak dulu zaman "ding dang" dek... gila hari2 aku bantai beli!!! sampai kena marah..... motip? sebab nakkan menan dia jee...

AQisH said...

tu laa akak pon heran knp dah tak sdp..sbb ada gak beli utk anak² ;-)

btw hope muka suw pasni akan lebih berseri² lps gunakan eumora tu eh hehehe..

ainmuttaqin said...

Tora dgn Deng Dang (betoi ke eja??) mmg glamer masa zmn kcik2..siap simpan duit blnja skolah sbb nk beli tu..sbbnya nak mainan dlm tu jek..hihi

Khas Lysha said...

betol tu budak2 skrg dah tak layan ke mende ni kan,.. akk tgk anak buah akk pon tak pernah beli..
tapi akk dulu mmg suka la tora ni dia lagi mahal dari deng dang kan,,. (ala yg gambo mcm doremon biru tu.. )

z@md0tc0m ^^ said...

hehehe..terkenang zaman dolu-dolu ^^ nak beli tora abah tak nak beli...sebab mahal..dok beli ding dang je lah ^^


p/s: kemana la agaknya menghilang kawan-kawan sepermainan aku ekk?

Yatt said...

dolu2 layan benda2 cam ni coz nak dpt menan jerr...adoiii lahh teringat zaman kecik2 dulu...

ita.itu said...

kah.kah.kah..siot je ko..den dang ko x beli ke..skrg x sdp ek coklatnye..dulu sakan kita ek

Lily.Lulu said...

dah lama x nampak tora nih
kedai2 old skool je yg selalu jual
teringat zaman kecik2 dulu

hihih
:D

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.