Search This Blog

Wednesday, January 21, 2009

memang sah..

hmm..harini kuar rumah awal pagi..kol7 lagi dah kuar..hehe, bkn ape..sebenarnyer sbb kna anto adik gi ngajar..tp kelas die belah petang..cumenyer harini skolah die ade wat merentas desa..mak aih! jadi dengan efficientnyer dh terpacak kat pagar skolah kol 720 pagi..

lepastu aku gi opis terus..
lepastu buat muka cuak2 lepastu berkejar gi amek lcd ngan extension..then terus ke kelas..ikot jadual kelas kol830..so mase tu berkejar2 gi kelas..
bile smpai je kelas..takde sorang pon kat dalam kelas..
aik..mane pegi sume budak2 ni?
aiseh..luper la, harini kelas kol9 pg..jadinyer aku awal setengah jam..
apesal la aku ble lupe..
......

mlm tadi janji ngan man nak gi cari rak buku nk letak kat opis..tapi tetibe tak jadi sbb man kate kna teman yana gi ole-ole jahit baju..yana tak tau tempat..
jadinyer aku lepak2 luh sementara nk mandi..
sedar sedar dah tak sedar...

tetibe terbangun..
dan aku ngan rajinnyer gi basuh bju..
jemur..
lipat kain..
lepastu wat keje...

dan pagi ni bangun..
baru ku tau..rupernyer perbuatan membasuh baju, melipat kain dan membuat keje hanyalah mimpi semata-mata..

adekah ini simptom2 aku berhalusinasi?
erkkkk

15 corat-coret:

Dee said...

ko ni dek..dah kes serius ni..napa ko berhalusinasi dek...

dakgilachoc a.k.a nani said...

kahkahkah...dahsyat tul ko mimpi suw..mimpi membasuh, menjemur, melipat baju lg tu...cayalah..klu betul2 ko buat benda tu dlm tido ok gak..bangun2 dah selesai semua...ahahahah....

MasNurin said...

akak dulu pernah, tido tetiba rasa semua asaimen dah siap, sekali tu mimpi dah.

z@md0tc0m ^^ said...

hehe ^^ bagus gak kalo sekali sekala dtg opis awal kan? ^^


p/s: selalu punch merah..huhu

chronicles of angelzz said...

berkhayal kowtt...
xpown dejavu gtew muahahaha

suw said...

dee: ituler..sy pon tak tau nape

nani: ish, tu bahaya tu..maunyer kalo mimpi kuar gi memane..takker haru drive smbil tido?

masnurin: haks..lawak kan?

zam: a ah..bagus tu

C.O. angels: a ah, dejavu gittew keh keh keh

AQisH said...

ada tak mimpi cuci² muka tetiba jadi gebu semacam hik²..

en_me said...

mimpi ghupernyerrr.. ehehe

suw said...

Aqish: aah ek..nnti sy tulis pasal tu..tp skrg ni takde perubahan ape2 lagi la kat muka sy ni..lambat sket kot

en_me: ituler..sib baik time taip ni tak mimpi

Khas Lysha said...

hui,.. dsyt tol!.. sampai berhalusinasi tu..

Prof Azie said...

ni nampak sangat la fokus dah terjejas...huhu...

ita.itu said...

kah.kah.kah..boleh lak dia mimpi..sabau je la ko.gelak akak

KUNTONG said...

Mungkin Sdr sedang dilamun c....
Ambil wuduk dan beristifar.

Lily.Lulu said...

erkkk ???
biar betul sue ...

Nad Eusoff said...

ekekeke
parah penyakit sis neyh...
buleh pulak macam tue

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.