Search This Blog

Monday, December 22, 2008

makan dihujung minggu

aku mkn sushi ngan adik..berdua je habiskan ni..hehehe..
ade org tak suka kan mkn sushi..aritu blanja kawan mkn sushi..die siap muntah lagi..isk isk isk..sian die..

hmm, n jelly ni aku habiskan sorang2..sedappp..hahah..
ntah pape la kan,sume bende sumbat lam perut..
bak kate kawan aku..sume ble telan kecuali kayu ngan batu jek keh keh keh


ps: aku jumpe blog yg sangat sempoi dan santai utk dibace..agak ringan dn menjadikannye best utk dibace..
korang mungkin dah bace blog ni..tp aku baru bace.. :P

anak mat nor
sueannajoe

bkn bermaksud blog lain tu tak best..tp blog2 ni agak santai..aku suka!
n sume blog yg kat blogroll aku ni best utk dibace :)

dan entry ni sekaligus menjawab tag nani..kan nani kan? :P

13 corat-coret:

dakgilachoc a.k.a nani said...

sushi ni rupa dia buat org rasa nak mkn tp apsal mkn leh muntah? huhu..menci ooo..menggoda iman sungguh...

owh bagus jwb tag....ekekekeke...

ita.itu said...

akak suka sushi tau..sdp ek..rugi sp x pndi makan ek.hehe

en_me said...

sushii ittewww macam sodapp jakkks..

AQisH said...

sdpnyer suw..akak suka unagi & salmon sushi kat sushi king tu..mkn ngan wasabi sket cicah kicap adehh kecor nyer air liur..ari ni ada 2 blog tulis psl sushi lah..lg satu blog kahuna penah tgk tak ;-)

z@md0tc0m ^^ said...

amboi amboi..akak kite yg sorg nih mkn sushi yer?
ermm sushi ape yg paling sedap ekk?

p/s: tak penah makan sushi

Khas Lysha said...

sedapnyer tgk sushi tue.. akk mmg suker giler makan sushi tp hsband akk tak boleh telan lah.. kompom muntah..

Khas Lysha said...

sedapnyer tgk sushi tue.. akk mmg suker giler makan sushi tp hsband akk tak boleh telan lah.. kompom muntah..

Dee said...

akak x lehlah..dh cuba dah..tp xleh pg gaklah..hehehe..

suw said...

nani: ade stgh org mmg takle mkn kot..

kak ita: kan..sedap kan?

en_me: sodappppp :P

suw said...

Aqish: a ah..sy pon suka yg tu..blog kahuna? hmmm, tak penah bace lagi tu..

Zam: tgk selera gak..salmon best jugak kalo nk cube :)

khas lysha: oooo, kalo cmtu akak mkn sorang2 la kekekeke..tak yah berebut ngn hubby :)

Dee: takper kak..akak leh geng ngan nani..tp kalo akak cube2, lame2 ok kot :P

Yatt said...

ooppsss...
aku mmg xleh nak mkn sushi..xsedappp!!!!! hehehe

sowi dah lama xterjah blog ko ni..hehe

MasNurin said...

salam suw,
1st time melawat blog awk ni. Akak suka sangat makan sushi tapi kat Perlis tak der lah pulak. Huhuh selalu kalu balik kg kat Melaka dapat lah akak makan.

suw said...

yatt: takper..bz ek? heheh, ble geng ngan nani jugak kekekek

masnurin: thanks lawat blog sy..rajin2 la datang lagi..sekali sekala mkn sushi pon best gak..kalo slalu pon tak best kan?

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.