Search This Blog

Thursday, September 25, 2008

Balik kampung hohohohoh :)

Salam semua..
ni ucapan sempena nak balik kg (esok dah coti..)

Dikesempatan ini Saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa dan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri yang bakal menjelang tiba...Haa.. nak raya tu..kenalah tunggu dulu....
jangan nanti ada yang dah raya pulak..Sabar...Sabar.....Kalau ada yang rayer dulu tu..ehemm..paham-paham jer la yer....Raya nanti jangan le cuti lelamer sangat....Pada mereka-mereka yang balik naikker...naik ker... naik
..ker.....ataupun naik


..ker.. atau naik aper-aper jelah yang janji sampai tu..berhati-hatilah di jalanraya....jangan ingat korang jer yang ada kat jalan raya tu.... saya biasalah..balik kampung naik ehem-ehem....he he...but apa yang penting kat sini...JANGAN BERLUMBA tau!! nanti tak pasal-pasal belum sampai destinasi dah tukar pulak....uishh uishhh...

hmmm, Amboi-amboi...masing-masing ni dah dapat gaji awal ...tu beringat sikit... rayer ni boleh la BELAGAK ye.. beli baru
ke....beli baru
ke...baru meriah!! AHAKSSS!!! Pada yang ada anak tu belikanlah kasut baru..uiiii 'pesen' baru tu...Ha!! Mana yang nak repai-repair rumah tu.cat-cat ker..buat la..mesti meriah kan...dengan rumah baru.... Jangan lupa tanam-tanam la apa yang patut.... barulah berseri sikit.... Eh sibuk nak rayer jer...dah buat kuih belum???....Raya nanti bolehlah saya datang rumah bawak segerombolan rombongan..ha ha ha.. jangan lupa buat la apa-apa yang patut... kopi ker... nescafe ke...paling mahal pun oren la...oren mahal tau bukan oren murah.... :)

baru sedap....Oh ya...kalau nak balik kampung beraya tu kenalah beringat sikit... mana-mana yang ada belaan tu... ker... ha..jangan lupa tinggalkan makan untuknya..nanti tak pasal-pasal.... ada yang merajuk.. haa sapa susah???!!! Lagi satu paling IMPORTANT nak kasi ingat kat sini...jangan lelama sangat nanti rumah tu masuk eee takutnya..... eeeee..... HA HA HA KI KI KI...he he... Pada mereka-mereka yang tak cuti masa raya nanti jangan la dok jer... tak buat keje... buang karen jer.. he he...Raya nanti kalau nak potong ker..potong ker...apa-apalah yang boleh dipotong untuk buat rendang tu..masak sedap-sedap tau..boleh bagi kat saya...sikit....he he...
Tidak lupa juga pada mereka-mereka yang akan melangsungkan pada musim raya ni
...saya ucapkan "Selamat Pengantin Raya"..waaaa.ka ka ka ka... Makan kuih raya tu beringat sikit...karang masuk kerja semua macam..HUA HUA HUA... ' Jangan marah aaaa..
Selamat Hari Raya dari saya
ops! tetibe ter pose "cun" plak
kih kih kih
Maaf Zahir Batin

9 corat-coret:

Kebencian_Maharaja said...

Dari atas sampai bawah semua animasi tetiba yg last ko letak gambo awek cun plak. Ko sengaja nak tarik perhatian pakcik ekkk? keh..keh...KM gurau ja ye..

suw said...

kih kih kih..tergoda tak?
;p cun kan kan kan

en_me said...

sonoknyerr balik kampongg.. kannns

ita.itu said...

su nak balik kg ek..akak balik selasa ptg kot..selamat hr raya ye dik...moga gembira ye

ainmuttaqin said...

selamat hari raya too...awek jepun mana lak posing2 gitu nie..balik sni jgn lupa bwa kuih raya(sendiri buat plz)

timah said...

Selamat Hari Raya...Maaf Zahir Batin yaaa.......

MISS J said...

Kak Suw!!! harini dah cuti kerrr?? oh tidakk....terlambat satu hari... ;(

suw said...

en me: haruslah sonok kan? ;p

kak ita: lambatnyer balik kg? balik ane taun ni?

kak ain: sy la tuh..cun tak hahaha.kuih raya? kuih tunjuk adela..tu skill tau..skill tunjuk2

suw said...

timah: selamat hari raya..maaf zahir batin :)

Miss J: yep..dah cuti..dont worry..kat kg pon sentiasa online..tp mungkin jarang2 sbb pakai broadband kdg2 sengal sket :P

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.