Search This Blog

Tuesday, August 26, 2008

fish therapy

i went for a fish therapy mase kat johor aritu..best.. mase memula tu menjerit2 sebab geli heheh n buat tu pn kat tpt kenduri kawen..tmpat kenduri kawen tu dorang panggil "rumah limas" kalo tak silap..kat situ sume ade..so bosan2 gi la try.

disebabkan nk upload video tak dapek..terpaksala daku menempekkan gmabar sape ntah.. :p

n nk dijadikan citer,ms kuar ngan org tu nmpak la ade tpt wat fish therapy ni kat mines..so ai pakse la org itu mencube..heehehehe, n ai rekod..tp takle tgkla video tuh..punyerla org tu perasan kate kaki die takde kulit2 mati hahahhaha

rugi tol la takle upload video ni..kalo tak ble tunjuk cmne ikan ngan lahapnyer gi kerumun kaki org tu ahahahah


so sesape yg nk cube..bile stress2 ble la gi summore ble hilangkan sel kulit mati :p

2 corat-coret:

ita.itu said...

teringin gak nak neray..tp x neray2..mcm best je ek

suw said...

sila lah neray kak..best tau..heheheh :p

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.