Search This Blog

Saturday, July 12, 2008

:)

" SENYUM ITU KELOPAK. KETAWA ITU BUNGA YANG SEMPURNA KEMBANGNYA".

Jadi kengkawan jangan lupa untuk senyum, sekerat atau meleret tak kisah lah
jangan senyum sinis dah lah..tu tak baik tau
dan
kalau ketawa tu jangan keterlaluan plak..smpai takle nk berenti hehehe
cukup sekadar nya sahaja ok.

p/s; thank you frens..
utk nasihat2 yg telah diberikan..

6 corat-coret:

aRa said...

"Senyum seindah suria...yg membawa bahagia..."...dah...tak leh nyanyi byk sgt...kang banjir Kuantan...

Smile always yeah Sue... :)

Ziana said...

senyum pengubat segalanye..
:)


jom SENYUM
:)

Beruang Madu said...

Cantiknya binaan lama tu... Abg bear rasa macam nak jadi Indiana Jones lah pulak... suka benor memende lama nih... senyum lah.. kalau takleh senyum kita buat orang lain senyum, mesti kita akan terikut senyum

Josh said...

E'eh, gambar ke-tiga tu macam sama ler ngan satu tempat kat Malaysia nih.. erm... Putrajaya ke apa, ntah.

Tapi memang cantik lah! best tengok.

suw said...

abg bear;
indiana jones? hehehe..

josh;
cntik kan?hmm..same ek?hehe,ble la pi amek gmbar kat situ plak

Lily.Lulu. said...

llily senyum nihhh
:)

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.