Search This Blog

Tuesday, January 22, 2008

kereta..

baru je pakai tak sampai sebulan..dah nk kna servis lagi..heeh, lenjan habis2an nampak heee
ni hari sabtu rituh..arini dah 5010hm/hr dah.laju tol la kan..ari khamis baru nk gi servis, book seminggu tu..penuh pusat servis tu.hari khamis baru ade kosong..



hm, of course this one is not my car..
keta ni peg sains kat fakulti kitorang baru je bli..pakai tak sampai seminggu..dan dan ari jumaat minggu lepas tercabut mende alah kan depan tuh..tak de hujan takde ribut, tetibe tertanggal..ngamuk sakan la tuan punyer keta..

sian..tepon perodua komplen pasal mende alah ni..smlm gi hantar balik kat pusat servis tu utk dibaiki

alahai..macam2.quality kna la jaga..promosi habis2an viva ni..tp pakai tak sampai seminggu dah jadi gni...

sib baik keta ku takde masalah stakatni..hopefully takde lah mende2 cmni berlaku..




2 corat-coret:

hadi said...

Keta awak...sangat best bile drive..bila bleh drive lagi ni?

suwaibah said...

bile2 nak, cakap jek heheh

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.