Search This Blog

Thursday, January 31, 2008

haks..best2

ape yg best?

nk di jadikan cerita...mase boring2 pi la jenguk2 blog org..

pehtu adela yg tulis pasal berat badan n kira BMI..

tetibe gatal nk kira BMI la plak :p..ye la dah lame tak kira..

guess what..BMI ku 21.048.

eh ok what..dolu2 penah la kira..mase wt praktikal kat HUSM..mase tu BMI ku 17.418..

mase tu sume org kate kerempengla ape la..siap ckp tiang berjalan la..(tu dolu2 la)

tp skrg ni lain lak citernyer..
"org tu" asek komplen kate berisi..dak2 ofis kate gemok..
sampaikan resolution 2008 ku..salah satu aim ku nk kuruskan bdn hiks

hmm, ok what..BMI=21.048

ala, bkn nk jadi model pon kan?
kalo cita2 nk jadi model tu lain la..
tol tak? stuju la..stuju la,jadi tidak perlu la daku menahan lapar hihih ;p

any comment? (mesti org tu wt muka bile bace ni..)

p/s: kalo nk soh sy jadi slim melim cm awak nak tuh..sila silalah yek percepatkan ape yg awak iyekan ms meeting tgempar kite tu yek..(hint hint ;P)

5 corat-coret:

ita.itu said...

babe, jgn gemuk2 sgt..nanti susah nak turun...hehe

suwaibah said...

hehehe, itu ler.skrg pon dah susah nk turun ni..takle tahan lapar..asek nk mkn jek

hadi said...

tp skrg ni lain lak citernyer..
"org tu" asek komplen kate berisi..dak2 ofis kate gemok..
sampaikan resolution 2008 ku..salah satu aim ku nk kuruskan bdn hiks

''wah bergitu berkesan sekali komenku sehingga awak jadikan aim eh' ni sayang lebih ni..huhu..(kire romantik x ni)

hadi said...

p/s: kalo nk soh sy jadi slim melim cm awak nak tuh..sila silalah yek percepatkan ape yg awak iyekan ms meeting tgempar kite tu yek..(hint hint ;P)

Balas P/s: Tengah Proses la ni hasil meeting tu wak

suwaibah said...

romantik? gitu ke romantiknyer?
asek pending je..bile nk kuar hasil meeting tuh?

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.