Search This Blog

Friday, January 18, 2008

facial

petang tadi pi wat facial..dengan kepala yg ting tong ngantuk2 tu gi plaza masalam wat facial..sempat la jugak terlelap mase dorang letak masker tu..selalunyer wat normal facial, kalini wat facial khusus tuk jerawat, sekali ngan laser..tp bile dipikir2 laser tak macam laser pon..sebab bunyi cm alat perangkap lalat kat kedai mkn tuh..ala, yg bile lalat pi hinggap die ade satu bunyi tu..cmtu ler, sekejap lak tu gune mende alah tu.cas nyer kemain lagi..

tapi takper la,sendiri pilih kan
pehtu pakai masker khusus utk jerawat..baunyer sangatler tidak ku gemar..terbantut nk tido..tapi dah mamai2 tu telelap jugakler..nk jugak sound soh dorang letak masker biase jek..bau ok sket tp bile dipikirkan jerawat nih..takperla..tahan jela 30 minit.



tara..tak nmpak dah merah2 jerawat pas wat facial..kna picit, sakit giler..tp pehtu lepas siap tu rase best..ringan n licin je rase kat muka.
p/s; nmpak tak bawah mata tu..mmg sah mata yg tak cukup tido..

balik uma ingat nk tido sat..tp tak jadi sebab nengok spaQ ngan naruto..pehtu siap2 datang UNISEL balik..siapkan keje luh

2 corat-coret:

timah said...

sue sue....master master gak...kesihatan jgn dilupa dong...bahaya kok kamu sentiasa begini....bikin gue risau...

suwaibah said...

thanks 4 ur concern..
tp temporary je nih, bile dah siap nnti dah ble rilek2

You Are a Realist
You don't see the glass as half empty or half full. You see what's exactly in the glass.
You never try to make a bad situation seem better than it is...
But you also never sabotage any good things you have going on.
You are brutally honest in your assessments of situations - and this always seems to help you cope.